Kalite Politikası

Kalite hedeflerimiz;
  • Müşterilerimizin satış öncesi ve satış sonrası istek ve beklentilerini en iyi şekilde karşılamak;
  • Şirketimizin gelişimini sürdürmek;
  • Pazar payımızı ve rekabet gücümüzü artırmak.
 
Amaçlarımıza ulaşmak için:
  • Müşteri memnuniyeti bizim için esastır. Bu nedenle müşterilerimizin görüş, istek ve önerilerine gerekli ilgi ve özeni gösteriyoruz.
  • Kalite Yönetim Sisteminin sürekli iyileştirilmesini sağlıyoruz,
  • Müşterilerimizin koşullarına her zaman uygun olmaya çalışıyoruz,
  • Tüm faaliyetlerimizi kontrol eder, faaliyetlerimizin etkinliğini takip eder ve sürekliliğini sağlarız,
  • Faaliyetlerimizde kalite ön koşuldur,
  • Personelimiz faaliyetlerini belirlenen plan ve yönetmeliklere uygun olarak yürütür,
  • Her türlü zarar ve ziyanı önlüyoruz,
  • Şartları yerine getirebilmek için kalitemizi sürekli iyileştiriyoruz,
  • Personelimizin bilinç ve bilgi düzeyini sürekli olarak geliştiriyoruz,
  • Faaliyetlerimiz sırasında çevrenin korunması konusunda gerekli hassasiyeti gösteriyoruz,
  • Yenilikleri takip ediyor ve bu yeniliklere zamanında uyum sağlıyoruz,
  • Yurt dışı tedarikçilerimizle kalite konusunda iş birliği yapıyoruz,
  • Personelimizi “ kalite” için hırsla çalışmaya motive ediyor ve “ kalite hepimizin görevi ve sorumluluğudur ” anlayışını aşılıyoruz .
  • Molino Inc.'deki herkes müşterilerin kalite gereksinimlerinden sorumludur.