ANASAYFA KALİTE POLİTİKAMIZ

KALİTE POLİTİKAMIZ

Amacımız;
Müşterilerimizin satış öncesi ve satış sonrası isteklerini, beklentilerini en iyi ve en uygun biçimde karşılamak, firmamızın gelişmesini sürdürmek, pazar payımızı ve rekabet gücümüzü artırmaktır. 

Amaçlarımıza ulaşmak için:

  • Müşteri memnuniyeti bizim için esastır. Bu sebeple müşterilerimizin fikirlerine, isteklerine, önerilerine gereken ilgi ve özeni göstermeliyiz,
  • Tüm faaliyetlerimizi kontrol edebilmeli ve faaliyetlerimizin etkinliğini izleyebilmeliyiz,
  • Kalite, tüm faaliyetlerimizde öncelikli şart olmalıdır,
  • Çalışanlarımız belirlenen plan ve düzenlemelere uygun çalışmalıdır,
  • Her türlü fire ve kayıplar önlenmelidir,
  • Değişen şartlar karşısında ayakta kalabilmek için kalitemizi sürekli iyileştirmeliyiz,
  • Çalışanlarımızın bilinç ve bilgi düzeyini sürekli olarak geliştirmeliyiz,
  • Faaliyetlerimizde çevrenin korunması konusunda gerekli duyarlılığı gösterilmeliyiz,
  • Teknolojik gelişmeleri izlemeli, gelişmelere zamanında uyum sağlamalıyız,
  • Kaliteyi sağlamak konusunda tedarikçilerimizle işbirliği içinde olmalıyız,
  • Personelimizin; “Kalite” için istekle ve gönülden çalışmasını sağlamalı; çalışanlarımıza “Kalite hepimizin işi ve sorumluluğudur” bilincini aşılamalıyız,
  • Bir sonraki çalışan, müşteri gibi kabul edilmeli ve herkes, kendi ürettiği ürünü sonraki kademeye bir kerede hatasız olarak teslim etme anlayışında olmalıdır,
  • MOLİNO A.Ş.’ de herkes müşteriye karşı sorumludur.